Saturday, April 23, 2011

impianku...

semua orang pasti ada impian masing-masing,
nak dapat benda tu, nk jadi benda tu,
tetapi,
klu hanya dengan angan tanpa usah kita tidak akan dapat,
ibarat angan-angan mat jenin,

impianku,
dari kecil,
aku ingin menjadi pilot,
tetapi tidak kesampaian kerana aku tidak bersungguh dalam pelajaran,

kini,
impianku hanyalah untuk menjadi orang yang berjaya,
tidak kira lah dari segi apa,
aku hanya ingin berjaya dalam hidup,
ingin menjadi orang yang berguna kepada masyarakat,
ingin menjadi abang yang baik,
dan ingin menjadi ketua keluarga yang baik di masa hadapan.

aku sentiasa berdoa semoga tuhan selalu memberi kejayaan didunia dan akhirat,
menjadi kan aku seorang yang beriman dan berjaya dalam hidup,
membangga kan ibu bapaku,
menjadi contoh kepada adik beradikku dan semua orang,
insyaAllah,
tuhan akan makbulkan...

No comments:

Post a Comment